Презентация "Суффизм" по философии – проект, доклад

Слайд 1
Слайд 2
Слайд 3
Слайд 4
Слайд 5
Слайд 6
Слайд 7
Слайд 8
Слайд 9
Слайд 10
Слайд 11
Слайд 12
Слайд 13
Слайд 14
Слайд 15
Слайд 16
Слайд 17
Слайд 18
Слайд 19

Презентацию на тему "Суффизм" можно скачать абсолютно бесплатно на нашем сайте. Предмет проекта: Философия. Красочные слайды и иллюстрации помогут вам заинтересовать своих одноклассников или аудиторию. Для просмотра содержимого воспользуйтесь плеером, или если вы хотите скачать доклад - нажмите на соответствующий текст под плеером. Презентация содержит 19 слайд(ов).

Слайды презентации

"Астана Медицинал Университеті"АҚ. Түркі суффизмінің ерекшеліктері. Орындаған:Кәрібай Н. Топ: 212 ЖМ Қабылдаған: Қолғанатова С.
Слайд 1

"Астана Медицинал Университеті"АҚ

Түркі суффизмінің ерекшеліктері

Орындаған:Кәрібай Н. Топ: 212 ЖМ Қабылдаған: Қолғанатова С.

Жоспары. Кіріспе Негізгі бөлім Сопылықтың қалыптасу кезеңдері Иасауи жолының түркі ислам сопылығындағы орны. Түркі суффизмінің ерекшеліктері Қорытынды Пайдаланылған әдебиеттер
Слайд 2

Жоспары

Кіріспе Негізгі бөлім Сопылықтың қалыптасу кезеңдері Иасауи жолының түркі ислам сопылығындағы орны. Түркі суффизмінің ерекшеліктері Қорытынды Пайдаланылған әдебиеттер

«Суффизм» сөзінің этимологиясы. Суфа - дегеніміз арабша «тазалық» деген сөзден шыққан. Суффизм – дегеніміз ол алғашқы діндар адамдардың үстінде киіп жүретін киімдерінің аты. Суффизм сөзі батыстық ғалымдардың ойынша грек сөзі софия яғни даналық мағына береді.
Слайд 3

«Суффизм» сөзінің этимологиясы

Суфа - дегеніміз арабша «тазалық» деген сөзден шыққан. Суффизм – дегеніміз ол алғашқы діндар адамдардың үстінде киіп жүретін киімдерінің аты. Суффизм сөзі батыстық ғалымдардың ойынша грек сөзі софия яғни даналық мағына береді.

Сопылық немесе тасаууф(араб.: تصوّف‎, taṣawwuf) - зуһд (аскетизм), жақсылықтармен әшекейлену, нәпсіні тазарту және рухтың дәрежесін көтеру. Тасаууф (араб. ”Ғ~U – тазалық) – исламның қайнарынан бастау алатын рухани құндылық, ислам дінінің дүниетанымдық, ахлақтық-этикалық, адамның өзін-өзі тануы мен р
Слайд 4

Сопылық немесе тасаууф(араб.: تصوّف‎, taṣawwuf) - зуһд (аскетизм), жақсылықтармен әшекейлену, нәпсіні тазарту және рухтың дәрежесін көтеру. Тасаууф (араб. ”Ғ~U – тазалық) – исламның қайнарынан бастау алатын рухани құндылық, ислам дінінің дүниетанымдық, ахлақтық-этикалық, адамның өзін-өзі тануы мен рухани адамгершіліктің кемелденуіне мүмкіндік беретін ілім. Тасаууф ғылымы — сопылықты ұстанатын адамдардың сенімдерінің жинағы және олардың оңаша халінде және жиындарда ұстанатын әдептері.

Сопылықты станушыны сопы(араб.: صوفي‎, суфий) деп атайды. Ең бірінші сопы атаған алған куфиец Джабир ибн ХАйян 767 жылы аталған. Сопылар Сопылық философиясының негізі тікелей Құран мен Хз. Мұхаммед пайғамбардың (ғ.с.) сүннеті деп таниды.
Слайд 5

Сопылықты станушыны сопы(араб.: صوفي‎, суфий) деп атайды. Ең бірінші сопы атаған алған куфиец Джабир ибн ХАйян 767 жылы аталған. Сопылар Сопылық философиясының негізі тікелей Құран мен Хз. Мұхаммед пайғамбардың (ғ.с.) сүннеті деп таниды.

Суффизмнің 3 кезеңнен өтті. 1. Зухда VII-IX басы 2. Тассаввуфа IX-XI аяғы 3. Тарикаттар кезеңі XII-XIV
Слайд 6

Суффизмнің 3 кезеңнен өтті.

1. Зухда VII-IX басы 2. Тассаввуфа IX-XI аяғы 3. Тарикаттар кезеңі XII-XIV

1. Зухд VII-IX басы тақуалар дәуірі. Бұл дәуірде Сопылық қозғалыс философиялық, метафизиялық мәселелерді зерделеуден гөрі парасатты, көркем ахлақты адам болуды мақсат еткен практиклық мәндегі қозғалыс болатын. Өкілдері: Абу ад-Дарда, Абу зар ал-Ғифари, Абу Зар Ғифари
Слайд 7

1. Зухд VII-IX басы тақуалар дәуірі

Бұл дәуірде Сопылық қозғалыс философиялық, метафизиялық мәселелерді зерделеуден гөрі парасатты, көркем ахлақты адам болуды мақсат еткен практиклық мәндегі қозғалыс болатын. Өкілдері: Абу ад-Дарда, Абу зар ал-Ғифари, Абу Зар Ғифари

Тассаввуф IX-XI аяғы. Сопылықтың екінші кезеңі Хасан ал-Басирден Имам Ғазалиге (м. 1055 – 1111) дейінгі аралықты қамтиды. Бұл дәуірде Сопылқ дегдарлық пен тақуалық сияқты практик. қозғалыс болумен қатар қалам, құқық және философия сияқты жалпы ислам ойлау жүйесіндегі бағыттарға параллель доктриналық
Слайд 8

Тассаввуф IX-XI аяғы

Сопылықтың екінші кезеңі Хасан ал-Басирден Имам Ғазалиге (м. 1055 – 1111) дейінгі аралықты қамтиды. Бұл дәуірде Сопылқ дегдарлық пен тақуалық сияқты практик. қозғалыс болумен қатар қалам, құқық және философия сияқты жалпы ислам ойлау жүйесіндегі бағыттарға параллель доктриналық деңгейге көтерілді. Хасан әл-Басридан басталған сопылық философия бірте-бірте қалыптасып, екі негізгі салаға: маламийа, исбатийа мектебі болып айрылды. Өкілдері: Бишр Хафи, Сарп Сақати, Әбу Хусайн Нури

3. Тарикаттар кезеңі XII-XIV. Суффилік ағайындар, яғни Мұхаммед ғ.с тараған сахабалардың ізбазар шейхтері әр алуан тарикаттарға бірігуі. Оларды біріктіретін «Алла тағалаға сыйынуы».
Слайд 9

3. Тарикаттар кезеңі XII-XIV

Суффилік ағайындар, яғни Мұхаммед ғ.с тараған сахабалардың ізбазар шейхтері әр алуан тарикаттарға бірігуі. Оларды біріктіретін «Алла тағалаға сыйынуы».

Маламийа доктринасы. Маламийа доктринасы (құрушысы Баязид Бистами (ө. ж. м. 874)) жалпы алғанда дәстүрлі түркілік дүниетанымдық негізде қалыптасып, дамыды. Адам психологиясының терең сырларын танып, меңгеруге сүйенетін сопылық дүниетанымның ұлы мұраты – парасаттылық (ах-лақ) философиясы болып табыла
Слайд 10

Маламийа доктринасы

Маламийа доктринасы (құрушысы Баязид Бистами (ө. ж. м. 874)) жалпы алғанда дәстүрлі түркілік дүниетанымдық негізде қалыптасып, дамыды. Адам психологиясының терең сырларын танып, меңгеруге сүйенетін сопылық дүниетанымның ұлы мұраты – парасаттылық (ах-лақ) философиясы болып табылады. сакр – адамның ашқ (қуатты махаббат) және уирд (зікір) арқылы фана (еркіндік) мақамына жету – мағынауи елту, ләззат алу; сатр – адамның өзінің ибадаты мен амалдарын жасыруы; уажд – адамның “өзін” жоғалтып, Хақты тауып – Аллаға қауышу.

Философиялық сопылық ағымының екіншісі – исбатийа, оның құрушысы Жунайд ал-Бағдади (ө. ж. м. 909) болып табылады. Исбат – адамның ғибадаты мен тағатында адамдық санасының сақталуы, үнемі зікірде болу.
Слайд 11

Философиялық сопылық ағымының екіншісі – исбатийа, оның құрушысы Жунайд ал-Бағдади (ө. ж. м. 909) болып табылады. Исбат – адамның ғибадаты мен тағатында адамдық санасының сақталуы, үнемі зікірде болу.

Түркілік сопылық дүниетанымының ерекшелігін түсіну үшін Иасауидің (1093-1166) хикметтеріне үңілу керек. 149 жыр 70 өзінікі 79 шәкірттері қосқан . Науаидің «Насаим-ул мухабба» атты еңбегінде Арыстан бапты Иасауидің ұстазы ретінде танытқан мәлімет бар
Слайд 12

Түркілік сопылық дүниетанымының ерекшелігін түсіну үшін Иасауидің (1093-1166) хикметтеріне үңілу керек.

149 жыр 70 өзінікі 79 шәкірттері қосқан . Науаидің «Насаим-ул мухабба» атты еңбегінде Арыстан бапты Иасауидің ұстазы ретінде танытқан мәлімет бар

Иасауи хикметтерінде Арыстан Баптан кейін ең көп аты аталған әулие – Мансұр ал-Халлаж. Мұсылмандықты қабылдамағандарға уағыз айту үшін Үндістан мен Шығыс Түркістанға барады. Ислам мемлекетінің қиырларында Халлаж әскери киіммен Кашмирдегі үнділерді, Машындағы түріктерді ислам дініне шақырды. Бұл сапа
Слайд 13

Иасауи хикметтерінде Арыстан Баптан кейін ең көп аты аталған әулие – Мансұр ал-Халлаж.

Мұсылмандықты қабылдамағандарға уағыз айту үшін Үндістан мен Шығыс Түркістанға барады. Ислам мемлекетінің қиырларында Халлаж әскери киіммен Кашмирдегі үнділерді, Машындағы түріктерді ислам дініне шақырды. Бұл сапарында Қотан мен Турфанға дейін барды. Халлаж кармати идеясын уағыздады деген жаламен жауапқа тартылды.

Иасауидің алғашқы шәкірті атақты Арыстан Баптың ұлы Мансұр Ата (х.594/м.1197), екіншісі Сайид Ата Хорезми (х.615/м.1218); үшіншісі Сүлеймен Ата Бақырғани (х.582/м.1186). Иасауидің ең мәшһүр шәкірті Сүлеймен Бақырғани (Хаким Ата) екендігі жайында Кашифидың “Рашахат-ул айн-ил хайат” атты кітабында айт
Слайд 14

Иасауидің алғашқы шәкірті атақты Арыстан Баптың ұлы Мансұр Ата (х.594/м.1197), екіншісі Сайид Ата Хорезми (х.615/м.1218); үшіншісі Сүлеймен Ата Бақырғани (х.582/м.1186). Иасауидің ең мәшһүр шәкірті Сүлеймен Бақырғани (Хаким Ата) екендігі жайында Кашифидың “Рашахат-ул айн-ил хайат” атты кітабында айтылады. Хаким Атаның “Бақырған кітабы”, «Ақырзаман кітабы» және “Мариям кітабы” сияқты мұралары Орта Азия мен Еділ, Орал аймағында кеңінен танымал. Оның мұраларындағы негізгі тақырыптар, сопылық-дәруіштік халдер, хикметті сөздер категориясы оның Иасауи дәстүрінің мирасшысы екендігін көрсетеді.

Қожа Ахмет Иасауи – ХІІ ғасырда Мауараннаһр мен Түркістанда қалыптасқан “Иасауийа тариқаты” деп аталатын діни-сопылық мектептің құрушысы. Оның өмір сүрген кеңістігі мен уақыты түріктердің төрт ғасыр бойы исламмен танысып, кей тұстарда қауым-қауым болып ислам дініне кіре бастаған кезең екендігі тарих
Слайд 15

Қожа Ахмет Иасауи – ХІІ ғасырда Мауараннаһр мен Түркістанда қалыптасқан “Иасауийа тариқаты” деп аталатын діни-сопылық мектептің құрушысы. Оның өмір сүрген кеңістігі мен уақыты түріктердің төрт ғасыр бойы исламмен танысып, кей тұстарда қауым-қауым болып ислам дініне кіре бастаған кезең екендігі тарихтан мәлім. Иасауиге дейінгі төрт ғасырдың нәтижесі ретінде алғашқыда Аббаси халифаты билігіне қарасты Тұлын (868-905), Саж (890-929), Ихшидилер (935-969) сияқты жартылай тәуелсіз түрік саяси биліктерінің артынан Еділ-Бұлғар хандығы (922 ж. ислам дініне кірген), Қарахан (Исламды 944/945 ж. қабылдаған) (840-1212) билігі, Ғазнауи (963-1186), Селжұқтар (1038-1194) және Хорезмшах (1092-1221) сияқты өте маңызды түрік-ислам мемлекеттерінің пайда болуларымен бірге тамыры тереңнен келе жатқан дәстүрлі түркілік дүниетанымдық мәдениет құндылықтарының исламдық өркениет қабаттарымен табиғи сұхбаты нәтижесінде жаңа түркі-ислам мәдениеті қалыптаса бастаған болатын.

Ислам өркениетінің материалдық-рухани тұрғыдан басқа мәдениеттерге қарағанда үстемдігі, ислам дінін қабылдаудағы түркілердің дәстүрлі дүниетанымындағы Көк Тәңірі сенімі, құрбан шалу ритуалдары, рухтың мәңгілігі, этикалық-моральдық түсініктеріндегі алып-ерендік, батырлық, әділет құндылықтарының ескі
Слайд 16

Ислам өркениетінің материалдық-рухани тұрғыдан басқа мәдениеттерге қарағанда үстемдігі, ислам дінін қабылдаудағы түркілердің дәстүрлі дүниетанымындағы Көк Тәңірі сенімі, құрбан шалу ритуалдары, рухтың мәңгілігі, этикалық-моральдық түсініктеріндегі алып-ерендік, батырлық, әділет құндылықтарының ескі түрік төресіндегі орны, олардың жауынгерлік рухы сияқты құбылыстар мен ұғымдардың Иасауи іліміндегі тек Тәңірі, құрбан, рухтың өлімсіздігі, ақырет түсінігі, исламдағы жәуанмәрттік ахлақы, әділет, және ішкі жиһад ұғымына формалық жағынан ұқсас болатын. Түріктер мұсылман болған соң тарихын, салт-дәстүр, қысқасы, мәдениеттерін исламдық рухпен қайтадан қалыптастырды. Олар этникалық шығу тегін семидтердің дүниетанымына негіздеп, Нұх пайғамбардың ұлы Йафестің (Жаппас) тұқымына тірейді. Көптеген түрік отбасы өздерін Хз.Али, кейде пайғамбардың сахабалары (серіктері) арқылы Хз.Пайғамбарға «генетикалық» тұрғыдан байланыстырды. Бұл түсініктен де ескі түркілік дүниетанымдағы ұстындар, категорияларды көруге болады.

Қорытынды. Тасаууф ғылымы — сопылықты ұстанатын адамдардың сенімдерінің жинағы және олардың оңаша халінде және жиындарда ұстанатын әдептері. Сопылық — дүниеден безуге, нәпсіні есептеуге, тәнге қатысы бар нәрселерден бет бұруға, нәпсіні тазалауға, Аллаһ тағалаға мағрифатқа немесе ақиқатқа иман келтір
Слайд 17

Қорытынды

Тасаууф ғылымы — сопылықты ұстанатын адамдардың сенімдерінің жинағы және олардың оңаша халінде және жиындарда ұстанатын әдептері. Сопылық — дүниеден безуге, нәпсіні есептеуге, тәнге қатысы бар нәрселерден бет бұруға, нәпсіні тазалауға, Аллаһ тағалаға мағрифатқа немесе ақиқатқа иман келтіру арқылы қосылу (араб.: فناء‎ — нирвана) дәрежесіне жетуге ұмтылысқа негізделген өмір салты. Сопылықты станушыны сопы(араб.: صوفي‎, суфий) деп атайды. Жалпы сопылықтың түркілер арасынды таралуына өз үлесін қосқан тұлғалардың бірі Иассауи болып табылады. Оның біз көптеген деректерден және хикметтерінен білеміз. Түркі сопылығының ерекшеліктері: Бұрыннан ұстанып келе жатқан дәстүрлермен түйісуі. Көп ұлттардың арасында қысқа уақытта мұсылман дінінің қабылдануы. Білім және ілімге көп көңіл бөлінуі. Мұсылмандың әдептердің қазіргі таңға дейін сақталуы.

Пайдаланылған әдебиеттер. “Қазақстан”: Ұлттық энцклопедия/Бас редактор Ә. Нысанбаев – Алматы “Қазақ энциклопедиясы” Бас редакциясы, 1998 Ислам. Энциклопедиялық анықтамалық. Алматы: “Аруна Ltd.” ЖШС, 2010 Google.kz сайты Кішібеков С., Сыздықов Ұ. Философия. Оқулық. Алматы. 2000. Қысқаша философия тар
Слайд 18

Пайдаланылған әдебиеттер

“Қазақстан”: Ұлттық энцклопедия/Бас редактор Ә. Нысанбаев – Алматы “Қазақ энциклопедиясы” Бас редакциясы, 1998 Ислам. Энциклопедиялық анықтамалық. Алматы: “Аруна Ltd.” ЖШС, 2010 Google.kz сайты Кішібеков С., Сыздықов Ұ. Философия. Оқулық. Алматы. 2000. Қысқаша философия тарихы – А.: 1999 ХХІ ғ. Ұлттық философияның көкжиегі көріне ме? //Ақиқат, 1998, №11, Орынбеков М. Ежелгі қазақтың дүниетанымы – А.: 1996 Өмірәлиев Қ. VІІІ – XII ғ. Көне түрік әдеби ескерткіштері – А.: 1985 Тұрғынбаев Ә.Х. Философия тарихы – А.: 2001

Назарларыңызға үлкен рахмет!
Слайд 19

Назарларыңызға үлкен рахмет!

Список похожих презентаций

Русская философия социального и исторического знания

Русская философия социального и исторического знания

Теоретические предпосылки социальной науки Проблема исторической закономерности Классы как субъекты закономерной деятельности Абстрактные и конкретные ...
Русская философия

Русская философия

Чем является русская философия? Михаил Васильевич Нестеров, Философы (о. Павел Флоренский и Сергей Николаевич Булгаков). ? библиография. В.В. Зеньковский, ...
Русская философия 2

Русская философия 2

Новые течения в искусстве, литературе, музыке, балете…: символизм, импрессионизм, модернизм... Рационализация истин веры. ВЛАДИМИР СОЛОВЬЁВ 1853–1900. ...
Прагматизм: практически ориентированная философия

Прагматизм: практически ориентированная философия

Прагматизм Ч.Пирса. Чарльз Пирс (1839 - 1914) - американский философ, физик и математик. Родился и большую часть жизни провел в городе Кембридже, ...
Русская гносеология и философия науки

Русская гносеология и философия науки

Русская гносеология и философия науки. Теория цельного знания Критика западных теорий познания Критика эмпиризма Критика рационализма Познавательная ...
философия древнего китая и индии

философия древнего китая и индии

Философия Конфуцианства. В древних книгах Конфуция порой называют просто Учителем, подразумевая, что речь идёт о великом наставнике, ставшем нравственным ...
философия французкого просвещения

философия французкого просвещения

Французскую (+отчасти английскую) философию XVIII в. принято называть философией Просвещения. Ее представители разрушали устоявшиеся представления ...
Древняя философия

Древняя философия

План. 1. Философско – религиозная мысль Древней Индии - Веды - Буддизм 2. Философия Древнего Китая. - Конфуцианство 3. Философия Древней Греции - ...
Западная философия 20 века, её основные направления

Западная философия 20 века, её основные направления

План. Причины изменений в западной философии в XIX-XX вв. Основные направления западной философии. Позитивизм и неопозитивизм. Структурализм. Основные ...
древневосточная философия

древневосточная философия

Гете – немецкий поэт и естествоиспытатель (1749-1832). «Тот, кто духом не проникнет, В толщу трех тысячелетий, К темноте как крот привыкнет, Век живя ...
Древняя Индия и ее философия

Древняя Индия и ее философия

Возникновение философии в Древней Индии относится примерно к середине I тысячелетия до н. э., когда на территории современной Индии стали формироваться ...
Арабо-мусульманская философия

Арабо-мусульманская философия

Истории арабо-мусульманской философии можно разделить на два периода: 1) IX—XI вв. – первый период. 2) Второй период охватывает XII — XIII вв. Периодизация ...
Античная Философия и ее философия

Античная Философия и ее философия

Античная философия — это философия древних греков и древних римлян, охватывающая период с VII в. до н.э. Античная филосо­фия возникла в греческих ...
Античная философия III-IV периодов

Античная философия III-IV периодов

Античная философия-. -философия античности, подразделяется на древнегреческую и древнеримскую (конец VII в. до н. э. — VI в. н. э.), от раннеклассической ...
Социальная философия

Социальная философия

Тема 17. Общество как объект познания. Специфика социального познания Понятийный аппарат социальной философии Исторические этапы познания общества. ...
Западноевропейская философия XIX-XX вв.

Западноевропейская философия XIX-XX вв.

План. Культура XIX и XX веков и её отражение в Западной философской мысли. Основные направления современной западной философии: позитивизм, экзистенцианализм, ...
Средневековая философия

Средневековая философия

Литература:. Августин Аврелий. Бог и мир. Вечность и время. Библия. Аквинский Фома. Доказательства бытия Бога. Винокуров В.В. Основные этапы развития ...
История и философия науки

История и философия науки

Экзамен кандидатского минимума, утверждён приказами №№ 696, 697 Минобразования от 17.02.2004 г. Введён с 1 июля 2005 г. Сдаётся по программе, соответствующей ...
философия истории

философия истории

История – те изменения, которые переживало и переживает человечество с момента своего возникновения. Философия истории изучает общие закономерности ...
Китайская философия

Китайская философия

Кита́йская филосо́фия является частью восточной философии. Её влияние на культуры Китая, Японии, Кореи, Вьетнама и Тайваня равнозначно влиянию древнегреческой ...

Советы как сделать хороший доклад презентации или проекта

  1. Постарайтесь вовлечь аудиторию в рассказ, настройте взаимодействие с аудиторией с помощью наводящих вопросов, игровой части, не бойтесь пошутить и искренне улыбнуться (где это уместно).
  2. Старайтесь объяснять слайд своими словами, добавлять дополнительные интересные факты, не нужно просто читать информацию со слайдов, ее аудитория может прочитать и сама.
  3. Не нужно перегружать слайды Вашего проекта текстовыми блоками, больше иллюстраций и минимум текста позволят лучше донести информацию и привлечь внимание. На слайде должна быть только ключевая информация, остальное лучше рассказать слушателям устно.
  4. Текст должен быть хорошо читаемым, иначе аудитория не сможет увидеть подаваемую информацию, будет сильно отвлекаться от рассказа, пытаясь хоть что-то разобрать, или вовсе утратит весь интерес. Для этого нужно правильно подобрать шрифт, учитывая, где и как будет происходить трансляция презентации, а также правильно подобрать сочетание фона и текста.
  5. Важно провести репетицию Вашего доклада, продумать, как Вы поздороваетесь с аудиторией, что скажете первым, как закончите презентацию. Все приходит с опытом.
  6. Правильно подберите наряд, т.к. одежда докладчика также играет большую роль в восприятии его выступления.
  7. Старайтесь говорить уверенно, плавно и связно.
  8. Старайтесь получить удовольствие от выступления, тогда Вы сможете быть более непринужденным и будете меньше волноваться.

Информация о презентации

Ваша оценка: Оцените презентацию по шкале от 1 до 5 баллов
Дата добавления:12 декабря 2018
Категория:Философия
Содержит:19 слайд(ов)
Поделись с друзьями:
Скачать презентацию
Смотреть советы по подготовке презентации