- Скульптура 20 столетия

Презентация "Скульптура 20 столетия" (10 класс) по мхк – проект, доклад

Слайд 1
Слайд 2
Слайд 3
Слайд 4
Слайд 5
Слайд 6
Слайд 7
Слайд 8
Слайд 9
Слайд 10
Слайд 11
Слайд 12
Слайд 13
Слайд 14
Слайд 15
Слайд 16
Слайд 17
Слайд 18
Слайд 19
Слайд 20
Слайд 21
Слайд 22
Слайд 23
Слайд 24
Слайд 25

Презентацию на тему "Скульптура 20 столетия" (10 класс) можно скачать абсолютно бесплатно на нашем сайте. Предмет проекта: МХК. Красочные слайды и иллюстрации помогут вам заинтересовать своих одноклассников или аудиторию. Для просмотра содержимого воспользуйтесь плеером, или если вы хотите скачать доклад - нажмите на соответствующий текст под плеером. Презентация содержит 25 слайд(ов).

Слайды презентации

Скульптура ХХ століття
Слайд 1

Скульптура ХХ століття

План. Особливості української скульптури початку ХХ століття. Олександр Архипенко. Конструктивізм. Михайло Паращук. Українська діаспора. Григорій Крук. Михайло Черешньовський. Леонід Молодожанин. Особливості скульптури наприкінці ХХ століття.
Слайд 2

План

Особливості української скульптури початку ХХ століття. Олександр Архипенко. Конструктивізм. Михайло Паращук. Українська діаспора. Григорій Крук. Михайло Черешньовський. Леонід Молодожанин. Особливості скульптури наприкінці ХХ століття.

Українська скульптура XX ст. відображає винятково суперечливі соціокультурні процеси. В її розвитку простежуються такі тенденції: неоакадемізм, представники якого вважали творчість, зокрема пластику, важливим засобом збереження національної самобутності українського народу; традиціоналізм; орієнтаці
Слайд 3

Українська скульптура XX ст. відображає винятково суперечливі соціокультурні процеси. В її розвитку простежуються такі тенденції: неоакадемізм, представники якого вважали творчість, зокрема пластику, важливим засобом збереження національної самобутності українського народу; традиціоналізм; орієнтація пластики на історичне наслідування і збереження національних мистецьких традицій; авангард, найяскравіші здобутки якого пов'язані з творчістю українського скульптора Олександра Архипенка; соціалістичний реалізм; возвеличення тоталітарної системи в різних формах скульптури (монументальна скульптура, станкова і медальєрна пластика, скульптурний політичний плакат тощо).

Творчості українських скульпторів-модерністів властиві контрастні світлотіньові ефекти та глибокий психологізм. Характерною особливістю розвитку української скульптури в післявоєнний час є наповненість творів великим змістом, розкриття героїчного характеру нашого сучасника, створення образів видатни
Слайд 4

Творчості українських скульпторів-модерністів властиві контрастні світлотіньові ефекти та глибокий психологізм. Характерною особливістю розвитку української скульптури в післявоєнний час є наповненість творів великим змістом, розкриття героїчного характеру нашого сучасника, створення образів видатних діячів революційного руху та культури, збагачення реалістичної мови і художніх засобів пластики. Помітно зростає майстерність митців: глибшою стає психологічна характеристика героїв, більшої розмаїтості та своєрідності набуває композицій побудова, манера ліплення. Митці починають дедалі частіше творити в довготривких матеріалах, таких як мармур, мідь, бронза, чавун, дерево, й освоюють нові — металосплави, литий камінь, вдало використовуючи пластичні якості того чи іншого матеріалу для підвищення виразності образу. Скульптори уникали гострих обрисів і надмірної деталізації, прагнучи до відображення загальних вражень.

Олександр Архипенко (1887—1964)
Слайд 5

Олександр Архипенко (1887—1964)

О.Архипенко збагатив мову пластики ХХ ст.: він змусив порожній простір стати органічним і дуже виразним елементом композиції. Проблема скульптурного оформлення повітряного простору з-посеред вирізьблених із твердого матеріалу частин осмислювалася й удосконалювалася в численних творах: "Жінка че
Слайд 6

О.Архипенко збагатив мову пластики ХХ ст.: він змусив порожній простір стати органічним і дуже виразним елементом композиції. Проблема скульптурного оформлення повітряного простору з-посеред вирізьблених із твердого матеріалу частин осмислювалася й удосконалювалася в численних творах: "Жінка чеше коси" (1915), "Статуетка. Єгипетський мотив" (1917) та ін.

«Жінка чеше коси»

Особливе значення має новий синтез мистецтва скульптури та живопису. Витоки його скульпто-малюнків простежуються в пластичних і механічних пошуках ("П'єро-карусель", 1913; "Медрано II", 1914). Він поєднав метал, дерево, скло, конструював рухливий людиноподібний механізм. Ця так з
Слайд 7

Особливе значення має новий синтез мистецтва скульптури та живопису. Витоки його скульпто-малюнків простежуються в пластичних і механічних пошуках ("П'єро-карусель", 1913; "Медрано II", 1914). Він поєднав метал, дерево, скло, конструював рухливий людиноподібний механізм. Ця так звана архітектура — оригінальний механічний дисплей, машина для демонстрації змінних набірних кольорових зображень. Поштовхом до конструктивістичних побудов стали його спостереження виступів артистів цирку Медрано.

До скульпто-малюнків належать твори "Сидяча жінка" (1921), "Жіноча постать" (1923, помальоване дерево). Переважно на скульпто-малюнках представлено інтер'єри. Один з найшляхетніших скульпто-малюнків — "Жіноча постать" (1923), де використано різні метали. З матового ґрун
Слайд 8

До скульпто-малюнків належать твори "Сидяча жінка" (1921), "Жіноча постать" (1923, помальоване дерево). Переважно на скульпто-малюнках представлено інтер'єри. Один з найшляхетніших скульпто-малюнків — "Жіноча постать" (1923), де використано різні метали. З матового ґрунту прохолодно-сірого срібла відділяється майже абстрактна, витончена, ніжна постать з червоної та жовтої міді, ясного білого металу; біла фарба мерехтить крізь різноколірні метали, допомагає творити форми, переходи, протилежності й зв'язки. Все засвідчує найтонкіше почуття стилю, наголошуючи на естетично-світоглядній сутності мистецтва.

«Жіноча постать»

"Купальниця" (1917) — русяво-жовта постать, немов оповита повітрям і водою, в оточенні синього та найніжніших відтінків фіолетового й зеленого кольорів.
Слайд 9

"Купальниця" (1917) — русяво-жовта постать, немов оповита повітрям і водою, в оточенні синього та найніжніших відтінків фіолетового й зеленого кольорів.

В Україні (Київ, Національний музей) представлені "Портрет Віллема Менгельберга" (1925) та півфігура "Тарас Шевченко" (1933) О. Архипенка. півфігура "Тарас Шевченко". "Портрет Віллема Менгельберга"
Слайд 10

В Україні (Київ, Національний музей) представлені "Портрет Віллема Менгельберга" (1925) та півфігура "Тарас Шевченко" (1933) О. Архипенка.

півфігура "Тарас Шевченко"

"Портрет Віллема Менгельберга"

Після 1920 років поширився стиль конструктивізму: він відкидав будь-який скульптурний декор будівлі як непотрібний елемент; споруди зі скла і бетону не залишали місця для пластики. скульптори переважно займалися пам'ятниками та станковою скульптурою виставкового плану.
Слайд 11

Після 1920 років поширився стиль конструктивізму: він відкидав будь-який скульптурний декор будівлі як непотрібний елемент; споруди зі скла і бетону не залишали місця для пластики. скульптори переважно займалися пам'ятниками та станковою скульптурою виставкового плану.

Активне впровадження партійного керівництва мистецтвом у радянський період особливо відбилося на скульптурі. Державними заходами здійснювалась сумнозвісна монументальна пропаганда. В Україні був прийнятий Раднаркомом УРСР Декрет "Про зняття з площ і вулиць пам'ятників, споруджених царям і царсь
Слайд 12

Активне впровадження партійного керівництва мистецтвом у радянський період особливо відбилося на скульптурі. Державними заходами здійснювалась сумнозвісна монументальна пропаганда. В Україні був прийнятий Раднаркомом УРСР Декрет "Про зняття з площ і вулиць пам'ятників, споруджених царям і царським прислужникам". Тиражувалися пам'ятники діячам революції (жовтневого перевороту 1917) та нової влади. Скульптура за таких умов набула виразного політико-агітаційного характеру, що негативно позначилось на художньому рівні творів. У зв'язку з розгорнутою масовою політичною пропагандою, художні колективи зобов'язували виконувати численні замовлення на так звану політичну скульптуру. До кінця 40-х років таких пам'ятників налічувалось близько 500; у 60-х роках їх кількість поступово зменшувалася.

Михайло Паращук (1878-1963)
Слайд 13

Михайло Паращук (1878-1963)

Вагомим здобутком творчості Паращука став високохудожній пам'ятник польському поетові А.Міцкевичу у Львові (1905-1906).
Слайд 14

Вагомим здобутком творчості Паращука став високохудожній пам'ятник польському поетові А.Міцкевичу у Львові (1905-1906).

Вагомий внесок у розвиток мистецтва скульптури зробили митці української діаспори. Еміграція скульпторів з України продовжувалась XX ст. у декілька етапів: до Першої світової війни, у 20-х роках, під час німецької окупації, після Другої світової війни. Вони емігрували до Італії, Болгарії, Польщі, Че
Слайд 15

Вагомий внесок у розвиток мистецтва скульптури зробили митці української діаспори. Еміграція скульпторів з України продовжувалась XX ст. у декілька етапів: до Першої світової війни, у 20-х роках, під час німецької окупації, після Другої світової війни. Вони емігрували до Італії, Болгарії, Польщі, Чехії, Німеччини, Франції, Аргентини, США, Канади й інших країн.

Зокрема, Г.Кузневич виїхав до СЩА, де здійснював активну художньо-виробничу діяльність (Нью-Йорк, Клівленд, Пітсбург, Елізабетсбург, Філадельфія). Переважно виконував елементи скульптурного декору мостів, віадуків, монументальних урядових споруд, скульптурні оздоблення церков (Філадельфія, Клівленд,
Слайд 16

Зокрема, Г.Кузневич виїхав до СЩА, де здійснював активну художньо-виробничу діяльність (Нью-Йорк, Клівленд, Пітсбург, Елізабетсбург, Філадельфія). Переважно виконував елементи скульптурного декору мостів, віадуків, монументальних урядових споруд, скульптурні оздоблення церков (Філадельфія, Клівленд, Пітсбург). Талант скульптора, живописця, поетеси поєднала Оксана Лятуринська (1902-1970). Для її скульптурних праць характерна синтетична монументальна форма. Скульптури: “Збір винограду” , “Змагунка”, “Лицар” (теракота), “Китайка”, “Чорношличник” (поліхромове дерево), “Летунська катастрофа”. Численні твори станкової пластики створила Ніна Левитська (1902-1974). Її творчості властиві мотиви символізму ("Голова Христа", "Поранений"; 1939, гіпс). Єлизавета Скоропадська здобула популярність у жанрі дитячого портрета. Жанр дрібної виставкової пластики вирізняє Наталію Мілян (1896-1941). У діаспорі міжвоєнного періоду високого мистецького рівня досягла пластика Федора Ємця . Спеціалізувався у бронзовому ливарстві (композиції "Телець", "Купіль"). Йому належить авторство надзвичайно цікавої збірки, яка вміщує 63 медальйони українських князів, гетьманів, культурних діячів. Він також виконав погруддя П.Сагайдачного, Б.Хмельницького, П.Дорошенка, І.Мазепи та ін.

Григорій Крук (1911-1962)
Слайд 17

Григорій Крук (1911-1962)

Здобув визнання як талановитий скульптор з чітко сформованими засобами пластичного виразу; особлива глибина психологізму вирізняє його портрети. Невеликі за розміром бронзові композиції моделював на грані гротеску, проте підкреслював внутрішню теплоту й життєствердну силу. Особливо його приваблювала
Слайд 18

Здобув визнання як талановитий скульптор з чітко сформованими засобами пластичного виразу; особлива глибина психологізму вирізняє його портрети. Невеликі за розміром бронзові композиції моделював на грані гротеску, проте підкреслював внутрішню теплоту й життєствердну силу. Особливо його приваблювала тема України, галицького села.

Дівчина з кувшином 1972 р.

Сім’я біженців 1938 р.

Михайло Черешньовський (1913-1994)
Слайд 19

Михайло Черешньовський (1913-1994)

Досягнув успіхів у станковій та монументальній скульптурі: пам'ятники Лесі Українці в Клівленді (СІНА) і Торонто (Канада). Його творам властиві витончені, плавні лінійні форми, узагальнені силуети. В стильовому сенсі його пластика — це стриманий модернізм. пам'ятник Лесі Українці в Клівленді
Слайд 20

Досягнув успіхів у станковій та монументальній скульптурі: пам'ятники Лесі Українці в Клівленді (СІНА) і Торонто (Канада). Його творам властиві витончені, плавні лінійні форми, узагальнені силуети. В стильовому сенсі його пластика — це стриманий модернізм.

пам'ятник Лесі Українці в Клівленді

Портрет дружини 1950 р. Утеча до Єгипту 1953р.
Слайд 21

Портрет дружини 1950 р.

Утеча до Єгипту 1953р.

Леонід Молодожанин (Лео Мол) (1915—?)
Слайд 22

Леонід Молодожанин (Лео Мол) (1915—?)

Гармонійність, внутрішньо організована пластична форма, образна глибина, візуальна переконливість характеризують пам'ятники Тарасові Шевченку у Вашингтоні (1964) та Буенос-Айресі (1971), Володимиру Великому в Лондоні (1990). Творчий доробок митця вміщує близько сотні скульптурних портретів, понад 50
Слайд 23

Гармонійність, внутрішньо організована пластична форма, образна глибина, візуальна переконливість характеризують пам'ятники Тарасові Шевченку у Вашингтоні (1964) та Буенос-Айресі (1971), Володимиру Великому в Лондоні (1990). Творчий доробок митця вміщує близько сотні скульптурних портретів, понад 50 вітражів у храмах.

пам'ятник Тарасові Шевченку у Вашингтоні

пам'ятник Тарасові Шевченку у Буенос-Айресі

Наприкінці 20 століття скульптура переходить в інший вимір: Скульптура набуває національних ознак; Майстри звертаються до історичних коренів відтворюють скульптури з прадавніх часів; Скульптура стає тісно пов'язана з дизайном; Для створення скульптури використовуються новітні технології та матеріали
Слайд 24

Наприкінці 20 століття скульптура переходить в інший вимір: Скульптура набуває національних ознак; Майстри звертаються до історичних коренів відтворюють скульптури з прадавніх часів; Скульптура стає тісно пов'язана з дизайном; Для створення скульптури використовуються новітні технології та матеріали.

ІНДЗ виконала студентка Інституту мистецтв групи ОМ-14: Подедвірна Любов
Слайд 25

ІНДЗ виконала студентка Інституту мистецтв групи ОМ-14: Подедвірна Любов

Список похожих презентаций

Скульптура Древней Греции

Скульптура Древней Греции

В поисках идеала. Много есть славных сил в природе, Но славней человека нет ничего. Софокл. Цель: выявить характерные черты мироощущения древних греков ...
Скульптура Древней Греции

Скульптура Древней Греции

Общественный характер (стремление скульптора воплотить эстетический идеал, понятный всем его современникам). Основные принципы развития скульптуры ...
Скульптура Древнего Рима

Скульптура Древнего Рима

Капитолийская волчица,кормящая Ромула и Рема. Бронза. Начало 5 в. до н. э. Капитолийские музеи. Рим. КОЛОННА ТРАЯНА. Рельеф. Сюжеты рельефа: сцены ...
Скульптура Древней Греции

Скульптура Древней Греции

Этапы развития древнегреческой скульптуры: Архаика Классика Эллинизм. Скульптура периода архаики. КОРА (от греч. kore — девушка), 1) у древних греков ...
Готика Скульптура Архитектура Живопись

Готика Скульптура Архитектура Живопись

В развитии европейской архитектуры раннего средневековья можно выделить два периода, два стиля: романский (XI-XII вв.) и готический (XIII-XV вв.). ...
Живопись и скульптура России 18 века

Живопись и скульптура России 18 века

Лосенко Антон Павлович. «Владимир перед Рогнедой». Угрюмов Григорий Иванович. «Взятие Казани Иваном Грозным». «Избрание Михаила Федоровича на царство». ...
Скульптура барокко

Скульптура барокко

Давид скульптор Бернини. . Экстаз св. Терезы ( общий вид). Экстаз святой Терезы ск-р Бернини. Экстаз святой Терезы ( деталь) ск-р Бернини. Блаженная ...
Скульптура Древней Греции периода Архаики

Скульптура Древней Греции периода Архаики

Курос - архаичная обнажённая статуя юноши-атлета. Курос с мыса Сунион Конец 7 - начало 6 века до н. э. Курос из Атики Конец 7 века до н. э. Мрамор. ...
Скульптура античности

Скульптура античности

Скульптура Давньої Греції й Давнього Риму. Узагальнений ідеалізований образ людини. Зображення окремої людини у її неповторності й винятковості. Скульптура ...
Скульптура античности

Скульптура античности

АРХАИКА. Древнейшие греческие скульптуры датируются VII до н.э. По легенде первым скульптором был Дедал. КУРОС. 530 г до н.э. Курос- молодой атлет. ...
Скульптура

Скульптура

СКУЛЬПТОРЫ О СКУЛЬПТУРЕ. ТВОРЕНЬЕ МОЖЕТ ПЕРЕЖИТЬ ТВОРЦА ТВОРЕЦ УЙДЕТ, ПРИРОДОЙ ПОБЕЖДЕННЫЙ, ОДНАКО ОБРАЗ, ИМ ЗАПЕЧАТЛЕННЫЙ, ВЕКАМИ БУДЕТ СОГРЕВАТЬ ...
Скульптура

Скульптура

Задачи урока:. 1. Знакомство и закрепление таких понятий как скульптура, виды и жанры скульптуры. 2. Определить назначение скульптуры в жизни человека. ...
Западное Средневековье Архитектура Скульптура Живопись

Западное Средневековье Архитектура Скульптура Живопись

Архитектура. Укажи тип постройки. В каком стиле выполнено здание? XII в. Как называется эта часть колоны? Сирены. XIII в. О каком понятии говорится ...
Скульптура Древней Греции

Скульптура Древней Греции

МИРОН. Дискобол. V в. до н. э. Мрамор. Фигура «Дискобола» передает огромное внутреннее напряжение, которое сдержано внешними формами скульптуры, упругими ...
Скульптура Германии

Скульптура Германии

Адам Крафт (Около 1460–1508 — 1509). АДАМ КРАФТ АВТОПОРТРЕТ 1493-96 г.г. Церковь Лоренкирхе, Нюрнберг, Германия. Немецкий скульптор. Родился, вероятно, ...
Скульптура Древней Греции

Скульптура Древней Греции

Периоды в искусстве Древней Греции. Наиболее известная мраморная фигура АПОЛЛОНА ИЗ ТЕНЕЙ. На устах его играет характерная для того времени «архаическая ...
Скульптура Древнего Египта

Скульптура Древнего Египта

План. Сфинкс в Гизе Аллея сфинксов Скульптура фараона Рахотепа и принцессы Неферт Скульптурный портрет Нефертити Статуя фараона АменемхетаIII. Сфинкс ...
Скульптура классицизма

Скульптура классицизма

Надгробие папы Климента XIII . 1792. Антонио Канова «Амур и Психея». Паолина Боргезе в образе Венеры-победительницы. Антонио Канова «Геба». «Персей ...
Скульптура Древнего Египта

Скульптура Древнего Египта

Скульптура Древнего Египта — одна из наиболее самобытных и строго канонически разработанных областей искусства Древнего Египта. Скульптура создавалась ...
"Статуйных дел мастера" (Русская скульптура XVIII века)

"Статуйных дел мастера" (Русская скульптура XVIII века)

Цель: расширить представления учащихся о русском искусстве XVIII века на примере развития русской скульптуры. Задачи урока: 1. Охарактеризовать пути ...

Советы как сделать хороший доклад презентации или проекта

  1. Постарайтесь вовлечь аудиторию в рассказ, настройте взаимодействие с аудиторией с помощью наводящих вопросов, игровой части, не бойтесь пошутить и искренне улыбнуться (где это уместно).
  2. Старайтесь объяснять слайд своими словами, добавлять дополнительные интересные факты, не нужно просто читать информацию со слайдов, ее аудитория может прочитать и сама.
  3. Не нужно перегружать слайды Вашего проекта текстовыми блоками, больше иллюстраций и минимум текста позволят лучше донести информацию и привлечь внимание. На слайде должна быть только ключевая информация, остальное лучше рассказать слушателям устно.
  4. Текст должен быть хорошо читаемым, иначе аудитория не сможет увидеть подаваемую информацию, будет сильно отвлекаться от рассказа, пытаясь хоть что-то разобрать, или вовсе утратит весь интерес. Для этого нужно правильно подобрать шрифт, учитывая, где и как будет происходить трансляция презентации, а также правильно подобрать сочетание фона и текста.
  5. Важно провести репетицию Вашего доклада, продумать, как Вы поздороваетесь с аудиторией, что скажете первым, как закончите презентацию. Все приходит с опытом.
  6. Правильно подберите наряд, т.к. одежда докладчика также играет большую роль в восприятии его выступления.
  7. Старайтесь говорить уверенно, плавно и связно.
  8. Старайтесь получить удовольствие от выступления, тогда Вы сможете быть более непринужденным и будете меньше волноваться.

Информация о презентации

Ваша оценка: Оцените презентацию по шкале от 1 до 5 баллов
Дата добавления:16 ноября 2018
Категория:МХК
Содержит:25 слайд(ов)
Поделись с друзьями:
Скачать презентацию
Смотреть советы по подготовке презентации